Årets Nytårskjole


Hej lækre læsere!
Som de skarpe læsere nok har lagt mærke til, har jeg været på nytårskjole jagt.
Men desværre var den kjole jeg havde drømt om fuldstændig udsolgt i H&M - Både i deres butik og i shoppen!

Efter at havde ledt efter en anden kjole som kunne gøre op for den, måtte jeg indse jeg ikke kunne finde noget bedre end den.

Så jeg søgte rundt på diverse tøj hjemmesider og faldt over en næsten kopi på Nelly!
Også måtte jeg bare købe den!

Så her er min nytårskjole
 - men eftersom den er så udsolgt på H&M og er udsolgt i både large og medium på nelly nu
 kan jeg vidst ikke undgå at møde andre med denne lækre sag i byen!

Men kjolen var altså ikke helt billig og jeg endte ud med at betale 489 kr - hvilket er mange penge for mig! 

Jeg var samtidigt så uheldig at få minutter efter jeg har gennemført købet, opdager jeg en rabatkode som giver 15% øv!
Jeg skrev dog en lidt kæk og venlig besked til Nellys kundeservice om jeg alligevel kunne få lov at få de 15% og ved i hvad? 
Det ville de sgu gerne! Så jeg fik overført 72kr tilbage til min bankkonto!
Et lille jule mirakel som kun gjorde mig endnu mere lykkelig over mit køb!

I kan tjekke kjolen ud lige HER

Hvordan går det med jeres nytårs forberedelser? 

1 kommentar:

  1. Super lækker kjole, elsker den er lidt anderledes da den er grøn. Kan rigtig godt lide den!!

    SvarSlet