Fuld fart på julegaveræset

Hej læsere
Julen nærmer sig med hastige skridt og jeg er i år for en gang skyld færdig med julegaveindkøbet tidligt!

Jeg har købt gaver til hele 11 personer i år, men jeg havde heldigvis sørget for at jeg havde penge
til julegaver i år, så jeg havde råd til at købe til alle de jeg har nær mig.

Min egen ønskeliste i år lød sådan her:
Flot sengetøj i rolige farver, gerne med et simpelt print.
Gode Vandfarver til at male med + pensler
Katy Perry Royal revolution parfume i blå eller lilla.
Bogen ”Design Bloggers at Home” - Kan købes i Urban Outfitters Bogen
 ”The Tattoo Colouring Book” - Kan købes i Urban Outfitters 
Gavekort til H&M   
 Katy Perry koncert billetter  
Tove Lo koncert billetter   
 Oplevelses gavekort - F.eks. Biobilletter, Caféhygge, brunch osv.  
Pynte ting til værelset - Flotte lysestager, billeder med simpelt motiv osv.
Gavekort til Hunkemöller
Flotte undertøjs sæts i god kvalitet.

Hvordan går jeres julegave indkøb ? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar