90's ugly men shirts


Hej læsere!
Disse to hæslige og dog virkeligt fede trøjer er selvfølgeligt begge genbrugs fund!
Jeg købte først den ene og da den simpelhent var så rar at havde på og samtidigt gav et vildt fed look
Besluttede jeg mig for at gå på jagt efter flere af disse, hvorefter jeg fandt den brune som kun var endnu grimmere og endnu bedre! 

Tager jeg en høj hestehale i og bruger min Scrunchy (rynkebånd) elastik ligner jeg fuldkommen en som er taget udfra en 90'er film!

Desuden er trøjerne også perfekte her i vintervejret, da de giver en god kontrast til det triste vejr og samtidigt er varme at havde på!

Den farvede kostede 45kr og den brune kostede 25kr!

Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg køber sådan en grim sag her!


2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med dine genbrugsfund :)

    mariasschmidt.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Wow! Kjempefint!! :) Love it!

    SvarSlet