Digteri og Planter

Hej Læsere!
Jeg ved ikke hvor mange der egentlig ved det, men jeg holder jo meget af at skrive
og heriblandt er jeg begyndt at digte en smule.

Jeg syntes der er et eller andet befriende ved at digte, fordi du som sådan ikke har nogen
regler ligesom du med en novelle. 

Jeg har ikke før delt noget jeg har skrevet med jer, fordi jeg har følt at de noveller jeg har skrevet
har været alt for langt læsestof, derfor har jeg nu tilladt mig at dele lidt af mit digteri med jer!

Derudover får i lige et lille billede af mine kære planter der er enormt lette at holde,
de koster ikke mere end 10-40 kroner i de forskellige butikker og ærlig talt så gør de
ens værelse helt vildt hyggeligt!

Lad mig i øvrigt endeligt høre hvad i syntes om at jeg måske begynder at dele flere af min tekster med jer?

Ps. Det er stort for mig at dele noget jeg har skrevet, så kan godt være jeg sletter indlægget igen </3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar