Messy Hair, Don't care

Hej skønne læsere!
Jeg fik min kære mor til at tage nogle billeder af mig, men hun havde travlt så jeg nåede ikke at nusse så meget om dem!
Så mit hår har altså lidt sit eget liv på billederne haha, Men nu er det også outfittet jeg vil vise frem!

Som i måske efterhånden har fundet ud af, er jeg en stor tilhænger af genbrugsbutikker
 og den trøje jeg har på her.købte jeg sidste år i en genbrug, 
den er simpelhent SÅ rar at havde på, men det har nok også noget at gøre med at den er alt for stor haha.

Jeg kan rigtig godt lide at den er meget enkel, men samtidigt har den fine detalje med pelskraven!
Håber i øvrigt i har en dejlig 1. Advent!

1 kommentar:

  1. Jeg elsker at være i genbrugen og sikke dog en fin bluse! Ville også passe godt ind i mit klædeskab, haha!

    http://byebyeblack.blogspot.com/

    SvarSlet