Efterårs Outfit


Hey! Tidligere skrev jeg lidt om nogle lækre cardiganer!

Her kan i se en af mine yndlings, nemlig den lange bordeaux som jeg også viste jer her 

Det her er et af mine fortrukne outfits lige for tiden, fordi det er super rart at havde på i det kolde vejr
Det eneste nye på billederbe er rent faktisk mine sko - som utroligt nok allerede er helt beskidte haha.

Skoene har kostet 300 kr, men der var 30% på så fik dem til 210 kr istedet og er købt i Bilka!

Håber i kan lide mit hygge efterårs outfit!

2 kommentarer:

  1. Er helt vild med din halskæde. Hvor er den fra? :)

    mariasschmidt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak!
      Den er utroligt nok købt i bilka, men den blev købt for et par år siden, så jeg er ikke sikker på den er mulig at finde der stadig :)

      Slet