3 lækre bøger


Uh jeg har altså en svaghed for sjove og specielle bøger!

Her er 3 jeg har fundet på Urban Outfitters jeg helt sikkert ville elske at havde i min samling.

Den første er en malebog med tattoverings tegninger, selvom jeg sikkert ville være
for bange for at lave noget grimt til at tegne i den, ville jeg elsker at side og bladre i den!
Bogen koster 111 kr og kan købes lige her 

Den midterste er en bog fyldt med druklege, hvilket jeg personligt syntes er enormt sjovt
til fester - fordi det er en virkelig let måde at få gang i en fest på!
Bogen koster 66 kr og kan købes lige her

Den sidste bog er egentlig lidt små dum, men seriøst jeg tror faktisk der ville være
enormt mange gode råd til indretning!
Bogen koster 215 kr og kan købes her

2 kommentarer:

  1. Åh jeg elsker også bare flotte bøger, som man bare kan have liggende på sofabordet, så ens gæster eller man selv lige kan kigge lidt i dem. Jeg købte en rigtig flot bog med en masse digte om New York da jeg var henne og se the Rockefeller i New York. Min første bog i min lille 'mærkelige' samling.

    http://trendniq.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hey. <3
    Tænkte på om du måske havde lyst til at følges?

    http://overtherainbow-julie.blogspot.dk/

    SvarSlet