Room Tour


Hey alle jer nydelige folk der læser med!
Sidste gang jeg lagde noget ud var heeeelt tilbage i sommers, da den lange jakke endnu ikke var fundet frem!

Men nu er jeg forhåbentligt tilbage igen, da jeg har fået inspirationen tilbage! 
I hvert fald har jeg arbejdet på at få mit værelse lavet helt om!

Har fået malet væggende, et par nye møbler og helt ny dekoration!
Mit værelse havde lignet det samme siden jeg flyttede ind, hvilket var da jeg var 14 år 
- Så jeg følte det havde brug for at passe til den personlighed og alder jeg har nu!

De fleste ting er købt i genbrug eller loppemarked
 - men billederne omkring elgen er købt i Søstre grene hvorefter jeg har købt billige rammer i genbrug!

Jeg håber i syntes det var hyggeligt at se mit nye værelse - personligt er jeg selv helt vildt glad for det!

Knus ♥

4 kommentarer:

  1. Det er blevet rigtigt kønt! Og det er en god ide de steder du har købt tingene. Jeg burde måske også lave lidt om på mit værelse, selvom jeg gjorde det sidste år, fik malet alle væggene og ommøbleret. Men det er rigtigt pænt!

    SvarSlet
  2. Wow nogen fine sager, er især vild med alt der hænger på din væg!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Kan virkelig godt lide det, du har gjort ved din værelse!

    http://katsliv.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. dit værelse er virkelig blevet pænt!

    SvarSlet