En veninde og jeg var så heldig at låne hendes storebrors lejlighed i hele 5 dage, fordi han var på ferie!
Så vi legede københavnere i fem dage, selvom jeg elskede København før, blev jeg kun endnu mere
hooked efter den her miniferie!

Bylivet er fantastisk og folk er SÅ udadvendte, 
Det var rent faktisk det værd at bruge en masse penge på alkohol på 
- Vi var endda i byen om søndagen haha!

Føler næsten det er ulykkelig kærlighed at jeg ikke bare kan flytte til kbh nu!
Men desværre holder min økonomi mig fanget her i Næsteved - Bohoo!

Udover at nyde bylivet, var vi også ude og shoppe, på Christiania og på Comedy Zoo og se Christian Fuhlendorff
- Som vi i øvrigt begge to er helt vilde med haha!

Lad mig nu bare flytte ind KBH </3

1 kommentar:

  1. elsker også københavn det er en fantastisk by! :D
    http://emiliexnicoline.blogspot.dk/

    SvarSlet