Room Details

Hej kære læsere!
Mit værelse er endeligt ved at få sig et personligt præg af hjem!
Derudover er jeg blevet ret glad for planter og blomster, hvilket vidst også er ret tydeligt - mon det er solen der får det frem i mig?

Jeg har fundet størstedelen af mine pynteting i genbrugen, men meget af det er også fra tigeren, søstrene grene og sågar det lokale supermarked - specielt netto!


Pt. er jeg jo også ved at søge lejlighed og på trods af at jeg endeligt er ved at være tilfreds med mit værelse herhjemme, så glæder jeg mig til at starte forfra når jeg en gang finder noget!


Har nogle gode tips til indretningen? Så vil jeg med glæde tage imod dem!

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker dine små detaljer og retro ting ;) Det er mega sødt.
    mariasschmidt.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Sikke et flot værelse du har fået indrettet, super skønne ting og sager du har fået dig :-)
    Jeg elsker og det jeg kan købe eller skaffe billigt og som er flot og passer ind :-)

    Glædelig bagjul og et godt nytår :-)

    SvarSlet