New Years Eve Dresses

Viglitsay Sleeve Dress NELLY// Pailletkjole H&M  // Glimmer Kort Kjole VERO MODA// Sequin Wrap Dress NELLY // Lurex Wrap Front Bodycon Dress NELLY
Hello Læsere!
Selvom Julen først rigtig er ved at få fat i mig, så er jeg allerede gået i gang med at finde nytårs kjole!
- Og for fanden det er svært at finde noget man er 100% tilfreds med med hensyn til pris, farve og pasform!

Men jeg kan vidst tydeligt mærke jeg gerne vil havde noget med glimmer på i år - og gerne i den blå-grønne farve!

Derudover ville jeg egentlig rigtig gerne havde kjolen havde lange ærmer da jeg ellers bare ender med at rende rundt med cardigan.

Skal til københavn her den 13 og håber heldet er med mig derinde, udvalget er trodsalt lidt strørre.

I kan finde links til alle kjolerne i billedbeskrivelse!

Fortæl gerne om jeres overvejelser, men også om i har fundet jeres nytårs outfit?


1 kommentar:

  1. Uh, jeg var slet ikke styr på sådan noget endnu! Men suuuper flotte kjoler! Jeg syntes især at den sorte kjole, mod højre er så fin!
    - Silja Marie

    SvarSlet