Redhead

 Hej kære læsere!
Så er jeg blevet rødhåret og jeg elsker det, syntes der er et eller andet livligt som en flamme ved
rødt hår - det er anden gang jeg er rødhåret, men den her gang har jeg valgt en farve der er mere
orange i det, hvilket matcher perfekt til efteråret!

Derudover har jeg netop købt denne skjorte i H&M som jeg forelskede mig i for nogle uger siden,
men desværre ikke havde råd til der - men så var jeg ude og servere og tjente 500 kr så var den
noget af det første jeg købte. Den kostede egentlig kun 179 kr og jeg syntes virkeligt den er fin!

Købte den i en ekstra stor størrelse da jeg godt kan lide mine skjorter er lidt oversize.

Billederne er i øvrigt taget af min skønne lille søster!

3 kommentarer:

  1. Ih hvor er dit hår flot! - Og skjorten er også super fin :)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. wow noget lækkert hår!!

    besøg os på
    mindtravelers.org

    SvarSlet
  3. Wow!
    Er du sindssygt noget dejligt hår - det passer rigtig godt til dig!
    Skjorten klæder dig også rigtig godt.

    Knus
    julieogmaisblog.blogspot.com

    SvarSlet